Szukaj na tym blogu

środa, 24 grudnia 2014

Zbiorczo świątecznie, kurcze chronicznie nie mam czasu.........

No właśnie : NIE MAM CZASU, ile razy słyszymy to na co dzień ;) nie tylko od siebie, ale i od innych. Tak naprawdę czas jest, ale z zarządzaniem nim czasami krucho, ale można się tego nauczyć, krok po kroku, po trochu .....
U mnie w tym miesiącu wyjątkowo krucho ponieważ nieco popłynęłam w drugim moim ulubionym zajęciu - szyciu, a ponieważ staram się umieszczać tu jedynie biżuterię, nie publikowałam moich uszytek, które stanowiły w tym czasie zabawki i prezenty.
Ponieważ zakończyłam, bo prezenty trafią dziś do swoich nowych właścicieli, wracam do mojego rzemiosła. Na początek trochę rzeczy na prezent dla mnie.
Ostatnich kilka dni właśnie tak spędziłam, robiąc podsumowania, sprzątanie odkurzanie i remanent w moich craftowych materiałach, suma sumarum popełniłam kilka bransoletek i kolczyki, które dumnie tu prezentuję, obiecuję też, że w nowym roku będzie więcej biżuterii na moim blogu ;)
Tym samym życzę wszystkim WESOŁYCH.........

HO HO HO


jemiołkowe kolczyki z perełką





bransoletka z kryształkami svarowskiego i naturalnymi kamieniami





szalona bransoletka z koralikami bolly przeplatana pastylkami jadeitu







bransoletka z piramidkami superduo











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...