Szukaj na tym blogu

niedziela, 5 października 2014

Co można zrobić ze sznurem z koralikami, czyli mała czarna z perłami / Little black pearl necklace

Kiedyś dawno temu, zakupiłam w sklepie taśmę z koralikami, wygląda to jak sznurek z zatopionymi w nim koralikami, zupełnie jakby to ktoś wydziergał na szydełku. Dodatkowo zepsuł mi się komplet chiński - czyli kupiony po taniości, na który składał się choker i bransoletka, swoją drogą nie znam innego określenia na ten rodzaj naszyjnika, w każdym razie nie w polskim języku, więc wybaczcie mi użycie tej nazwy w tym poście, może ktoś z Was ma pomysł na nowe słowo go określające, niech da znać w komentarzu ;)
W każdym razie miałam żal do siebie, że pozwoliłam się zepsuć tej biżuterii, bo choć była tania, prosta to prezentowała się fajowo.
Mając ten sznurek z koralikami ostatnio w dłoniach pomyślałam, że go użyję do reanimacji tego naszyjnika, posklejałam końcówki, żeby się nie siorpało, dodałam metalowe elementy, perełki przełożyłam z oryginału i mam to co chciałam ;)))



2 komentarze:

  1. Choker w polskiej nomenklaturze (zwłaszcza w środowisku dziewczyn przynależących do subkultury gotyckiej) nazywa się dusik ;) Ewentualnie obróżka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dusik szalenie mi się podoba, no więc od dzisiaj choker to dusik na moim blogu ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...