Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 września 2014

Śnieżynka z pasem cyrkoniowym ;) Snowwhite circon belt bracelet

Po ostatnich wojażach w szafce ze starymi rzeczami, które robiłam i nie dokończyłam, znalazłam 2 kawałki sznura koralikowego na szydełku z koralików które wyglądają jak kryształki cukru, mienią się z każdej strony, ich rozmiar to chyba 15/0. Ponieważ nie mam dla nich innego zastosowania, skleiłam je razem w końcówkach do rzemieni, na środek dodałam pas cyrkoniowy i tak powstała bransoletka którą widzicie na poniższych zdjęciach. Żeby miała trochę orientalnego smaku, na dolną część dodałam zwisające luźno koraliki fire polish. Prosta kontrukcja, uwielbiam pasy cyrkoniowe.
























Może tego tu tak dobrze nie widać, ale całość dosłownie mieni się tysiącem odblasków w słońcu.



3 komentarze:

  1. Wierzę na słowo!!! Wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. It is a stay at home service which makes it extremely easy to access Assignment Help whenever in need. The professionals are more than ready to adopt all the demands and criteria of the students regarding their assignments. Having someone to guide us throughout the assignments improves our skills in unimaginable ways.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...