Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 sierpnia 2013

Inspiracje know how, ale tym razem bez know how

Wreszcie skończyłam odkurzać stare śmieci - miałam trochę niedokończonych projektów z czasów kiedy zajmowałam się sutaszem.
Pierwsza bransoletka miała okazały minerał w centralnym punkcie, ale był nieco za duży, więc zastąpiłam go plecionką z kaboszonem.

Efekt mi się podoba ;)










A druga była robiona na wzór bransoletki widzianej przeze mnie na ulicy na ręku jakiejś dziewczyny, bardzo mi się spodobała i machnęłam taką dla siebie:



Suma sumarum pochodzi z czasów kiedy jeszcze nie miałam bloga, więc w trakcie pracy nie robiłam jej fotek ;) i dlatego nie mam tutka, ale wszystko przed nami.

I makramowy prosty naszyjnik w stylu wikingów:






;)))))))) Uff ale jest gorąco
 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...