Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 lipca 2013

Komplet z kryształu górskiego - foto tutek, czyli bez zbędnego komentarza

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją nową biżuterię, powstałą po wizycie w sklepie z minerałami. To biżuteria z serii MAŁA RZECZ A CIESZY.

Zakupiłam sznur z barwionym kryształem górskim w celu przerobienia go na coś miłego dla oka ;)
Powstał naszyjnik i kolczyki, ponieważ technikę wykorzystywałam już wcześniej ograniczę się jedynie do ponumerowania kroków procesu powstawania tym razem.
Przy okazji bardzo polecam prawdziwe kamienie w biżuterii, to naprawdę przepięknie wygląda.

No to jedziemy.

1. Materiały


2. Kolczyki
















i gotowy produkt



3. Naszyjnik
















Gotowy komplet;))) Szybko prosto i przyjemnie mamy biżuterię jaką chcemy, w konfiguracji jak tylko dusza zapragnie i za bardzo małą kasę. Nic dodać nic ująć. Polecam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...