Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 czerwca 2012

Tytułem wstępu

Witam wszystkich na moim blogu, dość długo zbierałam się do tego, żeby wystartował, wcześniej próbowałam swoich sił poza siecią, koralikami i tak ostatnio coraz bardziej popularnym Crochet Beads zajmuję się od niedawna. Mogę już powiedzieć, że zjadłam trochę zębów na nieudanych i udanych próbach nauczenia się tego.

Moją największą mentorką w dziedzinie koralików jest Weronika Kaczor, której blog stanowi moją mega motywację i inspirację, a cenne rady przyśpieszyły znacznie moją naukę. To także jej piękne wyroby oraz inspirujące tempo dało mi kopa, żeby zająć się koralikami w połączeniu z szydełkiem.  Zachęcona pochwałami postanowiłam spróbować swoich sił ;)

Dziękuję bardzo Weroniko ;)

Na tym blogu chciałabym przede wszystkim dzielić się doświadczeniami oraz wyrobami, które przyjdzie mi wydziergać rozmaitymi technikami, nie tylko koralikami.
Przez ostatnie kilka ładnych miesięcy mocowałam się z flagową techniką używaną przez Weraph, czyli robieniem sznurów szydełkowo - koralikowych. Tutek jej autorstwa jest dostępny tu.
Muszę przyznać, że początki są dość trudne, można narobić sobie całą masę ran na palcach, ale efekt końcowy jest super, naprawdę robi wrażenie i myślę, że warto poświęcić swoje palce, żeby się tego nauczyć.

W związku z tym,  że wiem jak trudno jest czegoś się nauczyć nie mając pomocy, instrukcji bądź jakiejkolwiek czytelnej podpowiedzi jak będę się starała zamieszczać instrukcję do tego co będę przedstawiała. Zdaję sobie sprawę, że czasami tuta nie da się z różnych przyczyn umieścić, ale mam
nadzieję, że jednak jako tako coś jednak będzie się pojawiało ;)

zapraszam do komentowania ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...